pechdag

30 mei 2016 - Astorga, Spanje

Vandaag is Dirk de pechvogel. Hij ging vannacht naar de wc. En hij is uitgegleden. Veel pijn . Dikke enkel. Gelijk gekoeld met nat washandje. Vanmorgen gewacht op een fysiotherapeut. Hij kwam om 9 uur. De voet heeft hij moeten zetten wa't erg veel pijn deed. Een massage om het vocht te verdrijven en een enkelband om . Hij mocht vandaag niet lopen. Ondertussen was het 10 uur. Ik zou met Nico gaan lopen en Dirk met de bus. We moesten 28 km lopen vandaag naar Astorga. Dan ik daar rond 6 uur aankomen. Ik ben vandaag met de bus gegaan Nico ging lopen. We zijn nu op het slaapadres in Astorga en hebben een bed gereserveerd voor hem.Dirk mag niet teveel lopen. Als het morgen nie't gaat dan ga ik wel lopen en Dirk met de bus. Dus ik plaats geen foto's van de wandeling.

1. Ed Valentijn:
    30 mei 2016
    Heel jammer dat Dirk z'n voet gekneusd heeft. Hopelijk komt ie er weer gauw bovenop!!!! en kan hij de reis afmaken. Beterschap voor hem. En succes met de laatste 298 km. Of is het al minder?
  2. Helene:
    Goedemorgen Sophia,
    Inderdaad wat een pech. Ik hoop dat het beter gaat met Dirk en dat jullie met zijn drieën de klus kunnen klaren. X
  3. Joop & Christine:
    31 mei 2016
    Wat is dat vervelend. Maar ik hoop dat hij snel weer kan lopen. Wens hem het allerbeste van ons. Met jou gaat het wel erg goed, houden zo. Wij vinden het fantasties. In ieder geval heel veel plezier. Hartelijke groeten J&C
  4. Monique:
    31 mei 2016
    Veel sterkte Dirk die rustig aan....Sophia ik hoop dat jullie het net z'n3e halen