missie volbracht.

12 juni 2016 - Fisterra, Spanje

Gisteravond gezellig gegeten met een.paar pelgrims in de albergue. De gastvrouw had gekookt. 's avonds in een café voetballen gekeken.vanmorgen na het ontbijt gaan lopen. Het begon al snel te regenen. De hele dag regen . Maar ja dat hoort er ook bij. Het was de laatste dag om te lopen. In Finisterre een bed gevonden wat gegeten en dan naar Kaap de Finisterre. Wat ze noemen het eind van de wereld want je kan niet verder. Het was heel mistig jammer genoeg. Dus je kon de zee niet zien. Ik heb daar iets van Wim achtergelaten. Indrukwekkend. Dus het weer was wel toepasselijk..mijn laatste stempel gehaald en certificaat met het eind van de tour. Nog even dan gaan we eten en een cafe zoeken om voetballen te kijken. Morgen gaan we weer naar Santiago daar blijven we tot dinsdagmiddag en dan naar het vliegveld. Het was een fantastische reis. Om nooit te vergeten.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marry:
    12 juni 2016
    Gefeliciteerd met deze fantastische ervaring, steeds heb ik het gevolgd en ben blij dat jij je droom hebt kunnen waarmaken.....geweldig!
    Nog even veel plezier en dan een goede terug reis XXX en knuffel
  2. Helene:
    12 juni 2016
    Lieve Sophie, ik maak een een hele diepe buiging. Wat een ongelofelijk prestatie. Nooit aan jou getwijfeld. Wat een kanjer ben je. Ook jouw wandelmaatje, chapeau. Nu even lekker niks en alleen maar nagenieten. Goede reis terug en bedankt dat ik "mee mocht reizen". X Hélène, tot gauw
  3. Suze en Fred:
    13 juni 2016
    Knap gedaan. Fijn dat het je gelukt is. Nog even genieten en een goede reis terug. Groetjes.
  4. Anja:
    Hi Sophia,

Fantastisch dat je het vol bracht hebt gefeliciteerd.goede reis terug naar huis.
  5. Yvonne Beckker:
    13 juni 2016
    Gefeliciteerd je hebt het goed volbracht goede vlucht terug en welkom thuis xxxxx
  6. Marian:
    13 juni 2016
    Geweldig gedaan nu even relaxen en dan naar huis goede terugreis gr
  7. Ben:
    YIppie Sophia
    Van harte........
    Geniet er maar goed van dat je (jullie) de tocht hebben volbracht.
    Groetjes,
    Clarie en Ben
  8. Andre en Rita:
    28 juni 2016
    Goed gedaan, wat een prachtige foto's en wat een mooie reis. Hier zal je nog lang aan kunnen denken.
    Wij zijn ook weer thuis en genieten van het Nederlandse weer
    Groetjes