fantastisch

8 juni 2016 - Arzúa, Spanje

Gisteren een geweldige verjaardag gehad. Iedereen bedankt voor de felicitaties. In de alberge ging bij het dessert het licht uit en kwam de serveerster met een taartje en kaarsjes binnen. Iedereeen klapte en zongen in het Spaans lang zal ze leven. Heel ontroerend. Vandaag om 7.15 uur weer op pad. Het was al vroeg erg warm. Gelukkig ook door bossen gelopen met wat schaduw. Weer met veel pelgrims gesproken. Iedereen heeft zo zijn verhaal. Hebben weer een onderkomen gevonden. Voor 6 Euro. Gaan zo eten en lekker slapen. Morgen willen we om 6 uur gaan lopen. Als het lukt. Nog 42 km. De spanning stijgt.

1. Marry:
    Lieve Sophia,
    Wat leuk om zo je verjaardag te vieren....
    Hoop dat je morgen jou mooie droom zult meemaken, ik vind het zo spannend!!!!!!
    Nou toppertje ik hoop het morgen te lezen..
    Welterusten en een mooie dag morgen ♡♡♡♡
  2. Suze en Fred:
    8 juni 2016
    Een verjaardag om nooit te vergeten! Succes met de laatste kilometers, leuke foto's! Groetjes. X
  3. Marian:
    8 juni 2016
    Wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad nu nog de laatste etappe succes gr
  4. Anja:
    9 juni 2016
    Wat leuk dat Je verjaardag geweldig was.ik denk dat Je deze reis nooit zal vergeten.je krijgt zo veel te Zien en mensen die Je not moet,en af Zien uiteraard.

Veel plezier met het laatste stuk

Anja
  5. Ben:
    9 juni 2016
    Ik wist dat ik iets was vergeten: Beste Sophia, alsnog van harte gefeliciteerd.
    Nog heel veel succes met de laatste kilometers.

Ben