onder de 100 km.

6 juni 2016 - Ferreiros, Spanje

Het gaat geweldig. Onder de 100. Het is wel druk maar gezellig. Geen idee meer van de Camino.vanaf nu moet ik 2 stempels per dag hebben. We denken vrijdag in Santiago aan te komen. En dan nog naar Kaap de Finisterre. We hebben nu dus 700 km gelopen. Onverstelbaar. Morgen ben ik jarig 67 jaar. Dus we willen morgen bij het paaltje 67 km stoppen. We wilden hier ontbijten morgen maar het is vanaf 8 uur dat is te laat want we staan om 6 uur op en gaan rond 6.30 uur lopen. Morgen 30 km. Het is mooi weer dus dat is boffen.nu even rusten en straks lekker eten. Tot morgen.

1. Cees en Hannie:
    6 juni 2016
    Lieve Sophia,allemachtig,wat een prestatie!
    Al onder de 100 km,echt zo knap!
    Ja,morgen je verjaardag,wat een bijzondere dag zal dat zijn.
    We kijken uit naar de foto bij paaltje 67.
    Uiteraard melden wij ons morgen om je te feliciteren.
    Doe de mannen de groetjes van ons.
    Liefs van ons.
  2. Marry:
    Lieve Sophia,
    Wat een prestatie!!!! Dat is een enorm grote felicitatie waard pffff
    En morgen weer een jaartje ouder, vlotte tante ben je hoor je verdiend diep respect!
    Kus en knuf van Marry en Frank XXX
  3. Helene:
    6 juni 2016
    Zoooo! Echt snel gegaan. Ik wens je een heerlijke oudejaarsavond. Morgen hef ik het glas op jouw gezondheid en ook op die van de bodyguards hoor, jullie zijn echt een goed team. Alvast gefeliciteerd lieve Sophie X
  4. Gijs:
    6 juni 2016
    Wat een geweldige prestatie ! ! ! Hopelijk zijn de laatste loodjes niet de zwaarste. Nog heel veel suc-6 en ook wij melden ons morgen nog even op jouw birthday. Take care. X
  5. Monique:
    6 juni 2016
    Yeahhhhh Sophia bijna jarig en wat een prestatie hebben jullie alle 3 geleverd. Wij zijn trots op jullie!!!! Morgen 67 bij paal 67 ik zeg...blaas maar uit die kaarsjes GEFELICITEERD KANJER...
  6. Anja:
    Hi Sophia,

Wat een prestatie petje af.van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen
  7. Agnes:
    6 juni 2016
    deze zijn voor morgen xxxxx xxxxxxxx zet hem op kanjer liefs Agnes xxxxx
  8. Marian:
    6 juni 2016
    Wat gaat het goed zeg toppers zijn jullie nog even en dan heb je het er op zitten geweldig voor morgen vast een fijne dag gr van ons
  9. Suze en Fred:
    7 juni 2016
    Gefeliciteerd met jouw verjaardag! Succes met 'nog' maar 100 kilometer. Wij wensen jou een hele fijne dag! Groetjes. ♡ Suze, Fred, Mandy en Joyce.
  10. Koos de Jong:
    7 juni 2016
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat er nog veel mooie verjaardagen op mogen volgen, maak er een feestje van bij, Km.paal 67. Groeten, ook aan de mannen.
    Koos & Co.
  11. Marian:
    7 juni 2016
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een gezellige dag van met veel loop plezier ook namens jan en marian
  12. Cees en Hannie:
    Lieve Sophia,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Lang zal ze lopen lang zal ze lopen lang zal ze lopen in de Gloria in de Gloria in de Gloria!
    Hieperdepiep hoera!
    Een hele fijne verjaardag! Op naar paaltje 67!
    Drink met de mannen lekker een biertje om het te vieren,proost.
    Heel veel liefs van ons en een dikke verjaarsknuffel!
  13. Agnes:
    7 juni 2016
    Hieperdepiep 67 jaar en deze prestaties zet hem op en proost op je gezondheid xxxxxx nog een fijne dag xxxxxx liefs Agnes
  14. Yvonne Beckker:
    7 juni 2016
    Van harte gefeliciteerd en we proosten op je kussss van ons
  15. Gijs:
    7 juni 2016
    Van Harte Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst. Suc-6 ! ! !
    Gr. Gijs & Willij.
  16. Thea van der Linden.:
    Lieve Sophia,
    Hiep Hiep Hoera 67 jaar!!
    Van harte gefeliciteerd!!!Succes nog op het laatste stukje van je reis!!Dikke kus kanjer!
    Lieve groetjes voor allemaal!!
  17. Marry:
    7 juni 2016
    Hartelijk.gefeliciteerd met je verjaardag lieve Sophia!
    Een fijne avond en wat geweldig voor je dat het niet meer zo lang duurt voor je grote droom uit komt, zo trots op je...
    Dikke knuffel van Marry en Frank XXX
  18. Joop & Christine:
    8 juni 2016
    Helemaal geweldig, nog een paar dagen en dan hebben jullie een meesterlijke inspanning achter de rug. fantasties.