met z'n 2 verder

11 juni 2016 - Cee, Spanje

Gisteren in Santiago eerst compostella gehaald en de kathedraal bekeken naar de huiskamer van het jacobsgenootschap. Koffie gedronken en een vliegticket gereserveerd voor dinsdagavond . toen een biertje om het te vieren in een gezellig cafétje. Niet zo verstandig want we moesten nog een bed voor die avond zien te vinden. Hadden we beter eerder kunnen doen. Alles was vol. Eindelijk kregen we een adres. Niet te vinden. Een auto aangehouden en de weg vragen zulke aardige mensen ze brachten ons weg. We hadden om 19 uur naar de katheatraal willen gaan voor de mis mar dat haalden we niet meer. Gingen pas om 20.30 eten. Vanmorgen Dirk naar de bus gebracht jammer dat hij weg moest. Het was de bedoeling om tegaan lopen maar hebben besloten een stuk met de bus te gaan.relaxed. stukje gelopen soep gemaakt bij een baai. En in slaap gevallen. Alberge gevonden en morgen lopen we naar Finisterre. Misschien naar Muxxia en dan slapen we daar. En maandag weer naar Santiago. Duse morgen de laatste wandeldag. De foto's zijn van uit de bus. Blauwe luchten. Maar nu regent het. Dus na al die dagen een rustdag. Morgen meer.

1. Marian:
    11 juni 2016
    Veel plezier morgen nog en een goede terug reis
  2. Monique:
    11 juni 2016
    Een hele goede terug reis xxx