verslagje

22 mei 2016 - Tardajos, Spanje

De eerste dag hadden we regen. Andere dagen zonnig weer. Niet te warm. Vandaag een behoorlijke regenbui. En veel wind. Nu schijnt het zonnetje. Zitten op het terras. Morgen 30 km lopen dus niet te laat naar bed. Het is vanaf hIer nog 495 km. Dus al een aardig stuk achter de rug. Het is heel gezellig met elkaar. En ik ontmoet hele leuke mensen van alle over the World.

1. Cees en Hannie:
    22 mei 2016
    Lieve Sophia,wat een prachtige foto,s! Te gek,dat we zo mee mogen genieten,van al het moois dat je pad kruist.
    Het zal ook jouw verwachtingen ver te boven gaan.
    Wat heb je vele kilometers achter je,echt zo knap.
    Voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op.
    We kijken uit naar de nieuwe foto,s.
    Doe de mannen de groetjes van ons.
    Heel veel liefs.
  2. Marian:
    22 mei 2016
    Wat fijn dat we even een berichtje van je hebben goed dat alles goed gaat .Wij wensen jou nog een hele mooie tocht toe en veel plezier doe de gr aan de mannen .Veel liefs van ons.
  3. Helene:
    22 mei 2016
    Dag lieve Sophie en bodyguards! Wat een mooie plaatjes zie ik voorbij komen en wat ben je al ver. Leuk om dit zo te volgen en wat straal je. Slaap lekker en zet m op. Dikke kus x
  4. Ed Valentijn:
    23 mei 2016
    Fijn dat alles naar wens gaat. Jullie zijn al bijna op de helft. Mooie foto's van jullie reis. Veel succes met het laatste stukje...
  5. Joop & Christine:
    23 mei 2016
    Lieve Sophia, wat goed gaat het en in een prachtig landschap. Leuke foto's.
    Nog veel plezier en geniet van het land.
  6. Agnes:
    25 mei 2016
    Eindelijk Corrina heeft meegeholpen !!!! Geweldig mooie foto's ik geniet er van dit te zien !!!
  7. Corrina Hoorenman:
    25 mei 2016
    go girl!

geniet ervan

liefs Corrina
  8. Agnes:
    26 mei 2016
    Lekker geslapen !!! En weer vroeg op pad ik ga je volgen !! Je bent een kanjer !!! Ik ben benieuwt hoe het verder gaat ik weet zeker dat je het haalt voor jullie liefs Agnes
  9. Cees en Hannie:
    26 mei 2016
    Lieve Sopia,
    Zoek de verschillen.......ik zie ze niet....haha!
    Zie wel een pleister op je knie en wat schaafplekken?
    Ben je gevallen? Doe je wel voorzichtig en blijf op het rechte pad.

10. Thea van der Linden.:
    28 mei 2016
    Lieve Sophia,
    Het is genieten om jullie te volgen!
    Wat een schitteren de foto's!
    Jullie zijn echte toppers,want zo te zien
    Is het echt niet zo simpel allemaal.
    Ik hoop dat je maar gauw mag opknappen van je val!Verder veel succes op jullie spannende reis!!
    Veel liefs en een dikke kus voor allemaal van
    Thea.